2008年4月14日星期一

路有終結時...暫別大家

由於個人私務問題 短時間內沒有太多時間在此發言 希望各位見諒
可能要暫別大家一段時間, 一有時間仍會為大家分析大市走勢
希望各位仍可在此互相交流 增強功力 (多些發表你們的意見 住後睇翻 有了實証你就會發覺錯與對, 對日後必有幫助) 請各位多在此發言 希望能盡快復出..... 以現時大市現況 仍會上落於 23050-24525 代月底才有明確方向 指數股在此泛圍上落 月底後有機上試26000
股仔方面#8046 現黃金交叉 爆上, 下隻 可留意#82 $0.6 #612 0.136 #348 0.335可入
有邊個想收到email就留低address, 有9個limit

66 則留言:

說...

股仔方面#8046 現黃金交叉 爆上, 下隻 可留意
#82 $0.6 目標 $1-1.2
#612 $0.136 目標 $0.16-0.17

ymk2525 說...

柏支持你!

快D番!

多謝分享!!!

bb 說...

柏~
好啦, 我哋多d交流, 你記得得閒就上嚟傾吓呀; 同埋你盡量keep住滿200個posts就開新板, 咁我哋傾多d, 就快d見你出嚟啦~
等咗老虎仔咁耐, 終於都升啦; 幾時升埋#8089呀?

Supertel 說...

柏, 好耐無見喇!!

河邊草 說...

柏:終於揾返自己帳戶了,撞咗十幾二十次先入到黎..

河邊草 說...

小草

bon 說...

柏 :

一有時間要上嚟呀!!

豆丁 說...



忙完就好出現啦!呢排啲老朋友愈來愈少了,呀john同呀kie都小出現了,你又要暫別。點都好,我們都會繼續交流住,一有時間就上嚟見啦!

ymk2525 說...

大家可留意82!

$0.52是一個長方形底!

就可追入!反彈$1.05﹣


PS:我地繼續交流吧!

另8182!真是......

kei 說...

柏,我地會等你的,一有時間就上來啦!
豆丁,之前比較忙,所以少左上來,呢排好d,大家又可以多d交流了!
ymk2525,#82真係可以留意,0.6呢個支持都唔錯可以吸第一注,我睇仲有2-3日左右到開車!#8182都唔知搞咩,supertel都放左架啦都唔升(講笑咋)!

Supertel 說...

哈, 證明我唔黑得晒啦!!

kei 說...

supertel,又好似係喎,不過#8182而家呢個位吸風險少左,又諗得過!好耐之前你玩過既#764似想來料,點睇?

king123 說...

唉~!8089同8182都唔知幾時返家!

亞柏, 我地會好卦住你架, 你快些回來呀

ymk2525 說...

764!

似黃金交叉!

不過太老千!唔敢玩!20%要走!

ymk2525 說...

8182應震完上路!

$0.79﹣

相信!

king123 說...

ymk2525 提到...
8182應震完上路!

$0.79﹣

YMK2525 , 你講緊邊隻呀?

Supertel 說...

kei, 個隻死人#764放完都無再睇過lu, 唔玩啦!!

Supertel 說...

#8182好多沽盤下喎, 我都係唔掂住喇, 無啦啦跌咁多, 唔知咩事姐!!

ymk2525 說...

YMK2525 , 你講緊邊隻呀?

8182!"路有終結時"

可見0.79!

ymk2525 說...

82!似開車!

Supertel 說...

唉.........次次買左個d又唔升, 唔買個d佢就想開車!!

king123 說...

啊啊!咁你記住講比我地聽你入左咩呀!

ymk2525 說...

柏said:

有邊個想收到email就留低address,

有9個limit!

kei 說...

YMK2525 , 你講緊邊隻呀?

8182!"路有終結時"

可見0.79!<--咁有信心,支持0.245阻力0.29,破得首先見0.395!

kei 說...

king123,#764不過太老千!唔敢玩!20%要走!支持位0.088,阻力0.148,但要先睇能否突破位0.093!
#82支持0.6,阻力0.7,破到0.7可見返1元!


功力末及柏深厚,但希望幫到你地!

king123 說...

8173呢2日好靚仔!

唔該kei

kei 說...

king123,唔使客氣,大家一齊討論下先有進步!
supertel,係喎,入左d咩貸通知我地喎!hehe

kei 說...

king123,#8173升左好多啦,唔追lu!

king123 說...

係呀, 我排緊0.66食, 希望食到

bon 說...

Kei :

你的功力已好高班! 我仲係初哥, 想請教#8138 我已走了二轉, 前日再入貨$0.141
你點睇呢隻股?

bsm 說...

如果看差後市,有無d put 介紹下?

kei 說...

bon,你的功力已好高班! 我仲係初哥, 想請教#8138 我已走了二轉, 前日再入貨$0.141
你點睇呢隻股?唔好咁講,大家討論下咋,#8138支持0.147,阻力0.153,破到見0.17,但如果穿返0.147先下試0.14,再到0.135!

bon 說...

kei :

唔該晒!

豆丁 說...

Kei

嘩!你好叻呀!暫時代替住呀柏個位先啦!我呢其玩輪多,冇睇股仔好耐啦!update添,有乜好介紹呀?

河邊草 說...

各位:送一個實時A軟件給大家http://www.10jqka.com.cn/modules.php?name=downloads_new
放心無毒

kei 說...

豆丁,唔好咁講啦,見到我有錯要指點下就真,我都無點玩股仔而家玩牛熊多你,有咩好輪介紹呀?

ming 說...

柏:可以send比我嗎?
yttncm@yahoo.com.hk

Supertel 說...

#82聽日公報業績喎, 照睇佢今日股價跌, 佢個業績都應該唔方好, 如果唔係都會炒上少少啦!! 好彩無買到姐, 今日仲想買, 都係等佢聽日公報左業績跌落去時先至買呀!!

豆丁 說...

kei

呢排牛熊都好難玩,唔貼巿都唔好玩呀!不過我都有留意一隻7090,夠貼價,又有防守,你可以留意吓。
另外我留意緊@4597,@5497@4645同@9527@2023不過呢個巿在調整中,都好難揾食呀!以上的現全部窄幅上落,但正股都欲試破阻力位,如果唔破就會回落支持位,都有少少水位,你自己研究吓!

stanley 說...

柏: 可唔可以send比我
email:stanley279@gmail.com

Unknown 說...

柏兄我要呀,laugh86@gmail.com
thank you!

kei 說...

豆丁,我會留意下的,謝謝!

Unknown 說...

柏兄:我由06年尾才開始在網上看股市,由那時開始看您的網板,看到您的意見令我學到好多,及見到兄弟姊妹們的意見多熱鬧多開心,真不想失去您,希望您多些來,及多些見解,我想能和您網上通訊分亨您們的喜樂,因我是個孤身上路者,希望在始尋得一温土 . fuzg56@gmail.com

Elden Yeung 說...

hi pak,everbody
how are you recently?everything alright?pay attention 628,1051

SP 說...

#1051停左賽

bsm 說...

8182 震完沒有?

ymk2525 說...

82!!開車!!!

0.8!!!go go go!!!

豆丁 說...

明天應該會裂口高開。隻4645昨天0.105走咗添,激死呀!
現在新目標3910,4714,9082,會想再入4645或4597。

ymk2525 說...

雖然遲了十幾日!

但也謝謝你的82!!!

快D番!!!

ymk2525 說...

中移动携手第一视频打造“飞信”网式生活
发布时间:2008.04.28 13:17 来源:赛迪网 作者:月月
【赛迪网讯】4月28日消息,近日,国内最大的网络视频新媒体第一视频集团与中国移动正式达成战略合作协议,双方强强联合共同推广中国移动的飞信(Fetion)业务。由此,数以亿计的中国移动手机用户和网民即可通过第一视频全方位的推广渠道轻松获取飞信客户端,开启全新的“飞信”网式生活。时下非常流行的飞信是中国移动通信推出的“综合通信服务”,它集成了聊天、互动、娱乐等功能。飞信业务融合了语音、GPRS、短信等多种通信方式,实现互联网和移动网间的无缝通信服务。用户只要开通飞信服务,便可以免费通过C向手机好友发送短信,同时还能够以超低的费用随时随地与好友语音聊天。飞信的另外一个优势就是实现无缝链接的多端信息接收,MP3、图片和普通OFFICE文件都能随时随地任意传输,因此,飞信已经渐渐成为办公室白领的首选沟通方式。此外,飞信集成的互动、娱乐和社区服务吸引了众多年轻人的加入,“飞客”成为了一个非常新潮的群体代名词,“飞信”式生活也开始成为“后博客时代”网民们一种全新的生活方式。此次中国移动与第一视频的合作则是看重了它横跨互联网、通信、传媒三大领域的推广渠道。作为国内少数具有完备经营资质的新型传媒企业,第一视频联播网成立两年来越来越多的获得了众多大品牌的青睐。作为国内最大的网络视频广告平台,第一视频以中国150万家网站为基础,借助于iResearch(艾瑞网)的行业分析,double click专业的技术支持,第一视频联播网能够按行业、地域、时间实现广告的精准投放、精准到达。截止发稿时,根据国际知名第三方检测机构AC- nielsen最新的数据检测显示,第一视频联播网的最新广告浏览量高达1.2亿次/日,播放终端总数超过有1500万个,日独立IP访问量达到900 万。通过此次与第一视频联播网的合作,中国移动的飞信业务推广将植入到其全部的推广渠道之内,日后,国内的众多网民不单可以通过登陆中国移动飞信主页下载客户端,更可通过第一视频主页上的“移动飞信”入口、在各个网站上的其他推广方式点击下载,通过短短几分钟的注册轻松享受移动飞信带来的全新网式生活。第一视频董事局主席张力军表示:“这次与中国移动的飞信业务进行合作,可以说是视频网站发展的另一次突破,也是第一视频业务发展的另一新方向”。

豆丁 說...

今日成交又縮咗啦!這個星期牛皮又觀望,等回低位再入。今日掛住望隻3819睇漏咗隻2392。見時己經0.130,下午冇睇竟然爆上,風險大咗好多。
新目標6159,7699,2152。

kei 說...

大家好,最近有收穫嗎?得閒可以再交流下喎!#764今日已經食左,再睇下有邊隻先!
豆丁,你對後市仲睇好嗎?大陸來緊長假期,睇呢星期港股會暫跟美國行,呢兩日議息啦,又炒過但力度明顯減弱了,再上空間其實不大,真係要睇成交量lu!

SP 說...

82表現真係, 咁快打回原形

豆丁 說...

kei

係呀,呢個星期都觀望的多,不過今年內地長期假得四日之噃。相信五個月的波動會更大,不過呢個星期升幅雖然收窄,成交又少,但又相對地整固一下,如果阿爺肯再向內地股出手救,咁香港呢邊就一定會突破二萬六千二,今日曾經試過二萬六啦!

現在一切都是借風起行,二三線股我暫時無玩啦!你有咩好提議呀?

kei 說...

豆丁,今日香港傳聖火個市多數靚仔啦,點都會托住先,加上美股同日本都急升下,想唔升都幾難,一開已經高開7百幾點了,睇來可能又想kill熊仔啦,hsi今日已經係個支持263頂住,阻力暫睇26483如能企穩真有機會見返278嗎?而家等食#82同#8182!

Unknown 說...

柏:可以send比我嗎?
c9011387@gmail.com
anntoniaf50@yahoo.com.hk

lei 說...

柏:可以send比我嗎?
homeilei@gmail.com

豆丁 說...

kei

上星期三入咗隻4714@0.035同3819 @0.084
星期五高開分別於0.047同埋0.093走咗啦!成交縮咗要回,今日果然回,我等機會再入隻4714同埋2224,9545。
呢期用刀仔鋸大樹都揾到食,平均都有20%利潤。不過唔可以貪,一有得食要即食。同埋要控制注碼,一於密食當三番。本少嗎?蝕唔到入肉。

豆丁 說...

kei

今日4714又再走一轉,0.036入明天走。另外入咗隻6176@0.03明天都會走。

kei 說...

豆丁,呢排你好似可以好貼市咁喎,好呀密死都好過無呀,恭喜你呀,我呢個星期都無咩玩只係早前買左隻#4200,亦同樣係星期五食左,相信明天會見真章,上落各半升穿263可先見275,但同樣穿260會下試返255,穿255就熊一熊先,我都係睇多日先唔想企錯邊!hehe!

John 說...

Kei,豆丁:
我歸隊喇,柏不在這裡靜了許多,你們兩個多d黎壓下場~~哈哈

恭喜豆丁節節獲勝!大家多賺
陸東話今年高低高,我睇26200差唔多喇,唔知佢今次準唔準呢?

豆丁 說...

kei
你真叻,又會知今日跣巿?好彩我一早於0.05走咗隻6176同0.043走咗隻4714。
原本都有不錯的斬獲。衰又掛咗隻4714係0.033。
不過今日一次過跣返啲裂口,再升就更健康。下跣的空間又收窄了,更有助整固。明天彈上又走咗隻4714先,不過我十點半後就冇時間睇啦!希望走得到靚位啦!因為星期五原全睇唔到啦!
呀john歡迎歸隊,我呢期剩玩輪咋,你有沒有什麼好提議呀?

豆丁 說...

KEI
今日冇走到隻4714,見941好似出現早晨之星,明天若出陽燭,今就可以確定是早晨之星了。你看看我有否錯?

kei 說...

豆丁,#941是有機會做早晨之星,但佢始終跟hsi而行,我自己睇hsi今次會跌去244呢個位,相信#941亦會受影響,估計#941將會下試$129!而我都入左隻#6494熊,如穿252會加多注!

kei 說...

打錯#6496熊!

John 說...

豆丁:
''有沒有什麼好提議呀?''
沒有了,我不太睇好後市,有高位就會走,1398在6.09沽清了,2866在3.72沽了1/2,股票持有已不多於總資產20%,相反人民幣就佔36%,其餘就是港元了,我自己會慢慢撤退

下星期把剩餘的人仔全搬上大陸hsbc!icbc cut左了,你們太高手,我自己又太忙,都係專注做好本份,1398,939我會買回的,不過未必係第二季內的事,等到就各買兩萬唔理喇,自己心態唔同左了

hsi今次補了之前裂口,或如kei所說試到244,不過人認為,中資銀行同保險等有上升裂口未補,限售股續有出場,50天線239的支持未必太大