2007年11月1日星期四

10月大步檻過 11月又如何

10月高收 31353
10月大步檻過 11月又如何

101 則留言:

kei 說...

柏,美國減息已係預期之內,無甚驚喜!我睇佢而家頂住個hsi先,令d人以為仲係向好,其實可能已經埋下伏線!

ymk2525 說...

請問8202阻力位和止食位?

阻力0.61

止0.55

是否這樣!

thS!!

CQCQ 說...

利好消息都差不多出晒啦. d人又再炒地產, 国內又加油價,估計11月可能會調一調先.12月再上.

可能炒下put都得, 但我唔識warrant, 唔會買.
:)

Unknown 說...

柏,
你點睇985?
聖誕前會唔會上到2元?

ymk2525 說...

carol:

恕我多口!E隻要去到2-,我想....

人人都講.....只是炒作多!

最多$0.8-

個人愚見,莫怪!

freshstock 說...

各位 我之前問柏會否上到 $2
我剛睇完 hkex 個網站
條股東 list 好長 幾隻大基金 同李小姐個大名都係度
唔係講笑掛

相信係堅料 wor

說...

孤島已成 大調整已至 反彈速走

kei 說...

柏,呢個大調整你睇會跌到去咩位?

John 說...

我都正想咁問

John 說...

個現象好怪,島形頂,低開但比人搶番高,隻隻都係咁,指數又唔上唔落,盤口唔似派貨盤,但明知島形頂係要回既圖表,不過又好似唔太妥咁,太耐無掂,無曬觸角..

說...

我看 26500-28300
陸東都睇 跌4000-28000點, 再悲觀d 26000.
現只是大低開反彈, 應會反覆向下格 兩星期運行至月中 資金市可升到你唔信 要跌的時候就跌到你唔信. 信不信由你

kei 說...

John,我睇係D人唔驚,一見低位就買貨形成而家呢個局面,同好多人話而家跌1仟點唔算係咩~~~咁我仲驚!

柏,我信架,唔信你信邊個喎,但我隻#9340都係無人出買盤呀,唔知再跌深D佢會點,教下我呀?謝謝分享!

說...

kei
現市場炒put 多轉向熊仔入手 6字頭 9340 要再大跌至有反應 還有約3星期 可能有機會走到

說...

9340 21000行使價已太低了, 應選 24000-26000行使價

kei 說...

柏,明白了,希望走到啦!謝謝!

John 說...

柏:
唔係唔信你,我自己經驗唔足夠,自己亂左自己一下

kei:
的確,"一千點唔算係咩"既心態唔正常,不過可惜係普遍人既心態,d人愈唔驚我就愈驚,遲早"狼來了"

ymk2525 說...

柏:

有咩好熊仔介紹?

ths!!

bb 說...

我信會有中型調整3000-4000點架, 所以上星期開始都出哂d貨, 每日只玩daytrade唔過夜, 保住profit唔想冒險;
記著大牛市個個賺錢好易, 但經歷完調整仲仍然賺錢才是贏啊^^

CQCQ 說...

大嘢唔(店). d 人會唔會炒下股仔呢?

各位有無好介紹呢?

^v^

說...

CQCQ
話分兩頭 大嘢指數股唔(店).炒下股仔呢 都係時機

說...

ymk2525
恭喜晒 #8202 穿阻力位$0.66 肥 $0.85止賺

ymk2525 說...

thS!

柏!請留意689!我還未有,突破位在那?

THS!!!

說...

ymk2525

#689 支持位$0.53 突破位$0.58/阻力0.63 破位 0.68/0.72

bb
你隻 1217 點環境

Carol
#985 買盤好似樣 0.8應冇問題
聖誕前會唔會上到2元? 我唔知得唔得

lei 說...

1828 買入 5.90 請問現在持有或沽出呢?

說...

meilei
#1828 買入 5.90 請問現在持有或沽出呢?
新股一般冇得睇, 我的做法是 上市即沽最多兩日 得唔得都走, 多數炒高後回跌 少數能再升. 現價$4.7 以現市況看 只可說跌穿 $4.65 止蝕

bb 說...

柏~
我隻#1217係供股前已沽哂d正股, 賺咗50%, 而股權個價1日比1日低, 跟本無炒高過, 但我留意到似壓住價咁收貨, 所以決定揸到deadline最後嗰日才沽股權, 終於真係最後嗰日才爆上, 連埋股權, 都賺咗80%呀:)
好彩沽得早, 遇到而家個市就麻煩啦; 呢牌都係玩daytrade多, 國熊#6220/6221波幅唔錯, 可以留意吓;
呀柏, 你最近又focus係邊類股呀^^

kei 說...

柏,中央又出口術,溫總透露直通車唔會出台住啦,相信會對星期一個大市有所影響!我睇法係亞爺又同有心人過招,有野睇lu !

另外星期一可留意#8172 !

kei 說...

qq,各位:唔知大家信唔信風水,我個風水師係朋友認識咗 多年兼唔收 的,17,127既老板都係佢常客,佢計算出8/11之前有巨型調整,之后叫入728睇$30喎!
我聽過就算喇!大家諗下 !

唔通個風水師真係靈驗!-^^-

kei 說...

柏,我睇今次中期調整無人驚,好多人都係見一回就入,唔怕直通車唔到,話有太多資金~~~唉,唔通大市要你滅亡,真係會先叫你瘋狂??

今朝走左轉#1226,睇位再玩!

說...

總之唔好睇得太好
今早0.495食了隻 #1094 手上淨得隻#985

kei 說...

柏,我唔會睇好,係見到d人咁,仲擔心左!
手上都係得2隻put#9340(傷心),#9830幾開心!今日#985停牌喎,你唔玩其他?有無好介紹?

說...

Sandy
#603可否長揸? $1.77買入如果依家沽出,真係好偒, 一係守, 二係0.83加注 $1.2走晒佢.

2007年10月02日 星期二 下午11:18

Sandy 唔知你有冇做到

記得早前我講過嗎? 當有多隻大型藍籌配股集資的時候 就是大市短期見頂的時候 剛好16新地配股集資 大市就回 真的信不信由你.

炒咗咁耐已好攰 現市況正好休息吓!
#1094 #250 仍會留意 #8182等吓

說...

重有 #348

kei 說...

柏,謝謝提意!#8182都有留意,有風吹話見10元,破到2.55先睇!另外想請教下,我自己睇今次會回到275左右,到時如果想入隻長線養豬(1年)#2328可以嗎?有更多的提意嗎?另外今日都可以留意下#202,想突破,@0.142入左,睇下得唔得!

freshstock 說...

柏 #985 個size似乎好巨型
你睇佢可去到咪位?

說...

freshstock 提到...
柏 #985 個size似乎好巨型
你睇佢可去到咪位?
咩料都唔知邊有得睇? 暫睇 $0.8 穿得 $1.0 就海闊天空啦! 不過.... 小心好似上次 復牌後升完跌到呀媽都唔應得!!

$0.148-.15 入咗隻 #250
$1.59 入咗隻 #379 $1.75食

ymk2525 說...

柏:

8239 ﹠2380 有D野!

看好嗎?

可否追?

THS!!!

說...

202 破唔到0.155上升阻力
2380 破唔到4.59上升阻力
8239 較好破到1.33上升阻力
明天會留意#348 支持位$0.74

MIMI 說...

哈哈..348....對稱三角形....要有大成交量配合先得架....不過小心唔係爆上係爆落~~

xy 說...

阿柏:我0.38买了612,有没机会等!谢!

Sandy 說...

柏:

你估#190幾時先會衝上$3.0,我真係等到頸都長埋,我喺$3.69買的。另外,佢有息派,一係全部要晒散股,一係就一半要錢,一半要散股,你話我選擇邊樣好?

ymk2525 說...

請問193阻力位?

我見圖有機上!!!

多謝你的回覆!^..^

bb 說...

大家認為個市調整完未呢? 會唔會彈小小引人入市再跌過?

蛙蛙 說...

阿柏..你好.我想问一问.我.0.35入咗245.请问可以看多少.短线几钱沽好啊?谢谢..

ymk2525 說...

bb:

我個人覺得28000-穩陣D!

但也可一步吸納D優質股!

因始終現時也算大牛市!

說...

xy 提到...我0.38买了612,有没机会等!
支持位$0.27 突破位$0.35/阻力0.38
比較難玩 波幅細. 1217重好玩 1217/1227炒起至到佢 可以橫行於0.27-0.335一段時間
Sandy 提到...
你估#190幾時先會衝上$3.0,
你揸好多咩? 一半一半?邊有咁做架!

2/10-5/10 三度試2.98破不到成平頂三角, 12/10跌穿三角形上升軌支持位 $2.61 走勢轉弱 試另一支持位 $2.33/$2.23 做個雙底 再上 上升阻力$2.8, 若上破 可見$3.2 但破唔到就係破唔到 要變通吓嗎!
但圖似變橫行上落格 $2.23-2.8, 安全d用一半炒波幅 補數 走一轉 可能都打和拉!

ymk2525 提到... #193阻力位?
支持位$0.162 突破位$0.172/阻力0.185 破位 0.205

說...

蛙蛙 提到... 我.0.35入咗245.请问可以看多少.
反彈頂部$0.48 最多0.58 我睇見$0.46走
#661 破降軌 之前d走了嗎?

ymk2525 提到...
27000-28000- 只差1000點
對! 也可一步吸納D優質股!因始終現時也算大牛市! 一定升得翻

說...

留意 #575 #885

說...

#575 $1.34 buy target $1.77

豆丁 說...

嘩:qq你個風水師有冇咁靈呀!咁駛唔駛入定啲728呀。而家個位都幾抵買。
今日手癢入咗1398同939,年尾有機會見10元。但可惜追唔到隻3328。
好想再入3328呀!會唔會仲有機會挫一挫番13元留下呢?
kei你都可以留意隻1800,呢隻嘢靜靜地起革命,10 月由20 元附近升到上嚟25元都好似冇乜人知,又冇乜人留意,大跣巿又唔落,可能有嘢跟住。
長線應絶對冇問題,我都想入。

bb 說...

柏~
你認為個市是不是調整完呢? 還是有機會反彈後再跌?
我有隻put仲未有呀, 今日下午突然升返咁多, 聽日係咪cut咗好d呢...

蛙蛙 說...

阿柏::呜呜...没听你说..之前见破不了1.21就1.15走掉了...谁知....这次245我怎么也要忍手了.我整天都是忍不住早走掉的.次次都是一走他就爆..气死我了...

蛙蛙 說...

忘了跟你说谢谢了阿柏..多谢你这么久来的提点....真是很高兴认识你..

說...

bb
我看應未跌完 反彈浪 但資金市捉摸不定! 很難捉摸 容易反艇. 這個跌浪有冇見我話買過輪!

豆丁 唔使返學咩?

tmr buy
#8046 $1.2 target $1.8-$2.0

#8123 target will be $1.06-1.2

豆丁 說...


緊係要啦!呢排忙到死呀!但吊頸都要睇巿架。每日都只有一鐘先咋,即係開巿一個鐘都倒可以睇吓,次次一走就變天。所以細股真的唔敢玩住,唯有買重磅囉。
差不多要過年啦!啲細股踏入六月後都冇運行過啦!攪到我今年暫時成績都唔係咁好。係隻交行最爭氣!新股又冇隻中,中一手亞里巴巴就好啦!
8046好似好抵吓噃,明天睇吓先。今晚外圍氣氛尚好。明天有可能高開,不過都應是反覆波動?我相信要到下星期巿況至會明朗。

bb 說...

柏~
多謝你呀, 其實自己都相信未調整完, 不過大市太波動, 令自己有d信心動搖...
真的多謝你嘅建議呀^^

說...

今早開市買入 #990 0.064 target $0.09

說...

#8158 target $0.33-0.35

Sandy 說...

柏:

我買咗3萬股#190,當時價位係$3.69,你話我依家可以點做?

MIMI 說...

大市反彈後將再尋底.....

MIMI 說...

上午大成交-->派貨, 下午成交縮減, 可put....7982--->0.169 buy

柏:跟你入咗少少 990...希望有得win!!

說...

sandy
#190股本變化
20/11/2007除淨日 紅利認股證 每10股送1份認股權證

紅利認股權證持有人於行使認購權時應付之金額,初步為每股股份2.05港元,可根據本通函所概述調整「認購權」指就每份紅利認股權證而言,指紅利認股權證持有人之權利,可自紅利認股權證發行日期起直至其後第二十四個月最後一日止期間(包括首尾兩日)任何時間,按每股股份之認購價認購新股份

我未試過 亦唔知點做 最好問吓經紀 計算吓利益. 是否要除權 (現價$2.7 x 10 + 2.05) / 11 =$2.65正股除權價 變相有等如冇.
你當時價位係$3.69 已除息$0.1 實為#3.59 , 今天走勢幾好 希望能破 $2.8啦!

說...

MIMI 提到...
跟我入咗少少#990?
990 今天做得唔靚 破唔到第一阻力0.067 希望明天破到 第二阻力0.072
#8123 最創新高 若破$1.0心理關口就very good 啦.
#348 又受制阻力$0.86 還看明天

QQ 說...

豆丁:其實我唔多信,聽過就算了..
大股11月的錢不易賺,11-12月次按影响會再度浮現,短期中資保險股可免則免,努力讀書吧!勿介意我8掛你讀咩架?

說...

qq
你說個風水師 我相信係麥玲玲.
大市難玩 所以我都避咗唔玩, 20大跟圖玩破位股仔

說...

QQ
可吾比d意見給sandy 佢隻#190

豆丁 說...

柏:你點解估係麥玲玲呀,麥玲玲準咩?
qq我之前讀書賺考試完啦。就係黑過見鬼婆過次呀。我讀的是和健康與美麗有關的。估中有奬。
而家係教,都可以叫做返學和上堂。
我今日跟入咗少少990。
希望可以跟呀柏走一轉啦。

kei 說...

柏,我地果然係你忠實粉絲呀,不約而同地跟你入左#990~~哈哈!勁!
豆丁,你而家可以教人,證明個次見鬼婆成績不錯喎恭喜恭喜(雖然遲左)hehe!
我噚日好慘呀,比恒生激死左,個網login唔到打電話又唔通,隻put輪食少左8格呀!投訴無門啊!

bb 說...

豆丁~ 我估你讀"營養學", 唔知中唔中呢? 咁你咪好健康&美麗囉, 真係好啦^^
柏~ 我今日反而無入#990, 入咗#8123呀, thank you^^
聽日會出門幾天, 大家賺多d, good luck!

florence 說...


我想問吓隻8046點睇啊?是否仍看$1.8-2.0呢? thank you!

QQ 說...

柏:佢唔系麥玲玲,未上過电現
sandy:我分析力麻麻,妳去etnet論討區8229裡找咩咩清兵,佢絕对可以給妳詳細意見...
http://forum.etnet.com.hk/etforum/index.jsp?WHERE=stock
豆丁:估中有咩獎品呀?1手長江好嗎? ^O^發啦! hehe

豆丁 說...

woo~~~~~~~~
qq你一定有個大肚腩,唔係點裝得下咁大個胃呀!
kei食少咗呀,唔係冇得食呀!都好呀。
bb你估得近磅。我都須要有這方面的知情,不過我教人不是我剛讀完的課程,成績都ok啦!
我現在敎人的工作,己經做了很多年了。跟我讀的沒有直接的關係,反而是興趣多,不過也可以轉為專業的職業。
估中的,就送我所讀的東西啦!貴嘢嚟架!he!!!!!!!!!!!!!!

QQ 說...

豆丁:我肚腩真係好大有3x吋,市面上有边隻消腩丸功效好呀?

說...

豆丁
是否俞加教練呀?

豆丁 說...

呀柏
你都好叻噃!我係有瑜伽教練牌,但我冇教瑜伽,而家周街都係所謂瑜伽教練,其實好多都未到家架!反而真的會教壞人!
再估吓添啦!佰你估我讀的!還是做的先!

豆丁 說...

QQ
唔好太信所謂的減肥藥,幾乎全部都有副作用架。控制飲食是最實際。

kei 說...

早晨各位!
豆丁,我食到梗係開心啦,只係想揾人呻下lor!你今朝咁得閒?唔使上堂咩?好多謝你提供#1800比我選擇,想係22.5左右先,唔知得唔得呢!anyway thank a lot!
柏,#202昨天係@0.152走左,我只係睇到@0.16個阻力位,睇唔到@0.155呀,如果你有時間可否post個圖比我研究下,謝謝!

kei 說...

柏,想問隻#8276點睇?支持0.47阻力0.53,近日成交近日都漸多,比d意見好嗎?謝謝!

kei 說...

另外謝謝你咁忙都post d 圖出來,十分感謝!

QQ 說...

豆丁:我每晚都要飲可樂先訓,習慣左....
4年漲左6吋
今早入81$8.24...$9.8095先減2/5

說...

留意#8172 破$0.124買入

豆丁 說...

qq
你每晚都飲可樂呀!仲要飲咗成四年呀!小心棚牙同個腎呀!仲有血糖呀!

ahmong 說...

日圓報$112.97>#<
亞夢

annie 說...

日圓 will drop 108-110.
亞門!

CQCQ 說...

343 has break throught , can follow.

CQCQ 說...

....als 702 個走勢都唔錯, 如大成交破$0.37, 可看$0.55.
請賜教:)

說...

CQCQ 提到...
#702 個走勢都唔錯, 如大成交破$0.37, 可看$0.435

說...

恆指 國指 期貨轉低水

Supertel 說...

唉............跌一日又升返一日, 都唔知玩咩, 都唔夠膽入市啦!!

bsm 說...

柏,你好!
第一次出post...之前0.54入左#61..仲值唔值得等?

說...

bsm 提到...
之前0.54入左#61..仲值唔值得等?
應試 0.445 希望唔穿 反復於 0.445-0.48
阻力 反彈阻力0.54

KK 說...

阿柏
我想問857點看,謝謝

說...

KK 提到... 我想問857點看,謝謝
#857 三個位 $16 已穿, 50天線 $14.9, 第三個位$14.2.
指數股份 最重要你看指數會跌到幾多 , 我已講過調整會 應會反覆向下格 兩星期運行至月中 我會避開指數股份

KK 說...

thx 柏

說...

眾多大行越看越淡(24000) 我都唔知會唔會

尾市加咗隻#990 0.061 或可星期一二爆上

KK 說...

沒計啦高位買左唉.....

說...

Supertel 提到... ..跌一日又升返一日, 都唔知玩咩, 都唔夠膽入市啦!!
調整市就係咁 有入搏反彈 但無好消息支持 好消息好快消化了 壞消息一出就跌勢加劇
所以這樣市況 要玩突破 今天 兩隻都幾好玩 #943 破10/20天線 $0.52 #115破頂0.51追入 都唔錯, qq隻 #81又係咁

說...

所以要看趨勢訂止蝕
(買賣股票必須學會止蝕與止賺.... )這是格言

Michael 說...

請問2628中國人壽已跌了很多, 星期一可否買入搏反彈嗎?
另外大家是否看淡後市?

bsm 說...

THX 柏,

MIMI 說...

柏: 下星期做淡主題 日圓利差+港元流走.....將是驚心動魄的一週

michael: 2628 未跌完...穿40元才考慮先入一注啦~~~