2007年7月18日星期三

秋官 榮歸

23-7-2007
#746理文集團 炒業績
上次業績賺1B, 今次預計為7B 睇中線 $5.00-8.00 玩中線記住買
老細料 圖表走勢好 可信性高 一個月$5.00應冇問題
有買貴冇買錯

今天收$2.86 可於$2.75-2.85整固買入 或 破阻力 $2.95 追入
#8172 上升三角形 已於$0.25買入 先睇$0.3
#1104 $1.43 阻力$1.47 支持止蝕 $1.4 睇1.7
#718 $0.485 阻力$0.5 支持止蝕 $0.45 睇0.62

213 則留言:

«最舊   ‹較舊   201 – 213 (共 213 個)
on 說...

John:
如果我以短線一星期看?
如果以你現價買入的計劃又如何呢?

John 說...

chi:
如果你只睇一星期,假設現價買入,10%利潤應無問題,如果以我的預期來睇,今日已破旗,走勢突破了下降軏,未來三天內或再試新高7.28,破7.28由他走,走得多就多高,短線阻力6.97,暫以6.59-6.63做支持,中長線睇好,個人目標價第一站先睇10蚊

如你買入可以以上支持作為買入或止蝕位,阻力作為沽出或止賺位,緊守這個最基本而實用的原則是進身股海的先決條件,有問題都可問問柏和大家,先裝備好,會事半功倍,不要心急,要謀定而後動

on 說...

John:
多謝你的分析指導,更多謝你的金石良言。

3free 說...

John,買咗#637,係咪要一供三@0.17供股,請問供定唔供好? 請指點比d意見,thanks.

3free 說...

John,順便問點先可清除垃圾桶跟尾,thanks

John 說...

3free:
sorry,供股的我不太熟悉,不過金屬價格 近幾年上升了不少,該有色金屬產品業務理應有一定盈利,但637發盈警顯示其中期業績竟顯著低於上年同期,我就覺得其前景相當有限,個人認為供唔過
阿斯達克財經新聞組:[主要是期內供應之有色金屬產品無錄得任何重大存貨收益及市場競爭激烈所致。]

從圖表睇,各項指標均全面轉差,如果比我,無輸的話我會減持更或會沽出,唔好浪費左個牛市

點先可清除垃圾桶跟尾?唔明

3free 說...

John, 多謝你的寶貴意見,又垃圾桶跟尾原來唔想post之前用來清除的,thanks.

MIMI 說...

豆丁: 746 好似又想爆, 入番未呀?

MIMI 說...

大家可留意1883, 大圓底巳成形, 3.45 左右可吸, 1-2月上望4.5 - 5.0, 都幾穩陣, 唔知阿柏點睇?

kei 說...

柏,想問985而家已經跌至0.335最後一個支持位,跌幅超過50%,現在可入嗎?
你之前入個d放左未呀?

豆丁 說...

KEI
你之前的985有冇放到呀!我都未放呀。
mimi746未入返呀,呢兩天都衝唔過3.37而且兩天都出現了十字星,而且是高位,成交又萎縮了,未知是否要回。如果回支持位先看3.29。再到3.19。kei你看看我有沒有看錯。
我看的910和525反而郁了。910我想2.9與3之間入。

ahmong 說...

#985today3:15pm有人用$0.35買1700萬股,之前公報除27/7公布業外,3/8將有特別會開(唔知會否又停牌)不方便等升的,自行部署免失預算!!大家賺多d....^^~
柏兄記得"忙裡偷閒,小心身體!!"

亞夢

kei 說...

豆丁,985我未放,而家想入d等個價近返d@0.4到lor
746企返上市3.4會好d,支持@3.2阻力@3.6

«最舊 ‹較舊   201 – 213 (共 213 個)   較新› 最新»